✅ Index Zasady gry Nemesis Lockdown:
Akcje komputera 09:02│30:44│31:24│
Amunicja 20:39│41:23│ 48:09
Atak z zaskoczenia 47:02│55:29
Autodestrukcja 1:04:54 │1:05:28
Awaria 31:24│
Brama 1:05:28
Centrum szybkiego reagowania 01:30│18:04
Ciężki obiekt 38:58│57:12
Drzwi 24:52│31:11│
Efekt w ciemności 45:40│54:57│58:28│
Głęboka rana 53:00 │56:27│58:28│59:26│1:00:14 │1:02:25
Izolatka: 19:36│
Jaja 11:56
Kafle pomieszczeń 02:40│31:24
Karta ataku Nocnego Łowcy 49:50│50:35│54:35│57:43
Karta skażenia 52:07
Karty akcji 20:01│44:30 │47:02
Karty akcji komputera 08:26│10:37
Karty celów 15:30│42:39 │
Karty pomocy 14:05│
Karty postaci 18:37│
Karty przedmiotów osobistych 20:46│
Karty słabości 12:00│
Korytarze techniczne 01:16│36:14│43:36
Koszt akcji 23:40│
Kości Walki 48:22│52:38
Kość przewagi 51:20
Laboratorium 11:49│21:03│
Magazyn: 19:52│
Moment przełomowy 42:39
Niebezpieczeństwo 37:26
Nowa talia doboru 22:05│
Pierwszy gracz 21:42│
Plecak 15:00│
Pomieszczenia specjalne 01:30│
Powierzchowna rana 29:24│33:34│56:06│58:05│
Pożar 28:58│
Procedura alarmowa 1:04:54│1:06:04│1:06:55
Przygotowanie rozgrywki 02:40│
Schody ewakuacyjne 00:56│
Sektory planszy 00:46│05:22│05:42 │06:44│09:17│51:25
Spotkanie z Nocnym Łowcą 34:40│42:28│46:12│47:17│49:22│52:07│54:35│57:43
Szmery 27:48│33:47│37:18│37:49│38:30│43:19│46:12 │45:09 │46:16
Śluz 28:11│37:26
Śmierć bohatera 59:26│
Tor Czasu 05:57│11:08│17:43│1:00:44│1:04:54│1:06:04
Warunki zwycięstwa 16:32│
Winda 01:02│04:39
Woreczek, kolonia nocnych łowców 12:26│43:36│45:09│46:16
Wycofanie / ucieczka 51:03
Zasilanie / Żetony zasilania 04:29│05:42│44:08│46:37│51:25│55:05│58:28│1:04:54
Żeton truchła 50:05
Żeton wiedzy 21:03│
Żetony eksploracji 03:48│26:02│26:46│31:11│
Żetony Nocnych Łowców 12:26 │43:36 │45:09│45:40│46:16
Żetony planów awaryjnych 17:14│
Żetony SWC 11:08│
Żetony, kapsuły SWC 11:08 │1:01:08
Nemesis Lockdown – zasady / jak grać / wideoinstrukcja
✅ SPIS TREŚCI:
00:00 – Powitanie
00:29 – Omówienie planszy gry
✅ Przygotowanie rozgrywki
02:40 – Kafle Pomieszczeń
03:48 – Żetony Eksploracji
04:29 – Żetony Zasilania
05:42 – Zasilanie ⬅️
08:16 – Żetony Bramy i Łazika
08:26 – Karty Akcji Komputera
09:02 – Akcje komputera ⬅️
11:08 – Żetony SWC
11:49 – Laboratorium
12:26 – Woreczek, kolonia nocnych łowców
13:50 – Żetony,Znaczniki i Kości
14:05 – Karty Pomocy
15:00 – Plecak
15:30 – Karty celów ⬅️
16:32 – Warunki zwycięstwa ⬅️
17:14 – Żetony planów awaryjnych
18:37 – Wybór postaci
20:46 – Karty przedmiotów osobistych│
21:03 – Żeton wiedzy
✅ Fazy
22:05 – 1. Dobranie kart akcji │ Faza Graczy
22:28 – 2. Przekazanie znacznika │ Faza Graczy
22:51 – 3. Rozegranie tury │ Faza Graczy
23:07 – Dostępne akcje
23:40 – Koszt akcji ⬅️
✅ Akcje podstawowe
24:30 – Ruch│Akcja podstawowa
24:52 – Drzwi ⬅️
25:59 – Ruch│Akcja podstawowa
26:46 – Żetony Eksploracji ⬅️
28:22 – Śluz ⬅️
29:09 – Pożar ⬅️
31:24 – Awaria ⬅️
32:45 – PRZYKŁAD: Podstawowa akcja – ruchu
34:06 – Szmery ⬅️
36:14 – Korytarze techniczne ⬅️
37:18 – Szmery ⬅️
37:49 – Ruch│Akcja podstawowa
38:16 – Ostrożny ruch │Akcja podstawowa
38:58 – Podniesienie ciężkiego obiektu │Akcja podstawowa
40:42 – Handel │Akcja podstawowa
41:30 – Samoróbka│Akcja podstawowa
42:28 – Spotkanie z Nocnym Łowcą ⬅️
45:40 – W ciemności
46:12 – PRZYKŁAD: Spotkanie z nocnym łowcą
47:50 – Strzał│Akcja podstawowa
48:22 – Kości Walki ⬅️
50:05 – Zabicie Nocnego Łowcy
51:20 – Kość przewagi ⬅️
52:07 – Walka wręcz│Akcja podstawowa
54:12 – Ucieczka bohatera
54:35 – Atak Nocnego Łowcy
56:06 – Rany ⬅️
57:05 – Śmierć bohatera
57:31 – PRZYKŁAD: Atak Nocnego Łowcy i Ucieczka
59:09 – Leczenie ⬅️
59:26 – PRZYKŁAD: Leczenie
1:00:14 – Opatrywanie ran
✅ FAZA Wydarzeń
1:00:44 – 1. Wystrzelenie kapsuł SWC
1:01:08 – Kapsuły SWC
1:03:05 – PRZYKŁAD: Wystrzelenie kapsuły
1:04:54 – 2. Przesunięcie żetonu czasu
1:05:28 – Autodestrukcja
1:06:55 – Procedura Alarmowa